כיצד לבחור אינסטלטור איכותי?

כל אחד מכיר את הדילמה התמידית, אתם מתמודדים כבר כמה ימים עם סתימה עקשנית במיוחד, אך מצד שני חוששים לקרוא לאינסטלטור שיעשוק אתכם במחיר. לפעמים החומרים הביתיים לטיפול בסתימות עושים את העבודה, אך לפעמים הסתימה הרבה יותר פנימית ולא ניתן להגיע אליה בצורה כזאת. במקרה כזה, אין לכם הרבה ברירות אלא לקרוא לאיש מקצוע מקצועי שיעשה את העבודה בצורה יעילה ומהירה וכמובן במחיר שפוי. הכי חשוב במקרים כאלו הוא להישאר רגועים ולא לפעול מתוך תחושת דחיפות ובהילות שפעמים רבות נוצרת מהמצב. אין ספק כי בעיות אינסטלציה הן עניין לא נעים, שפעמים רבות גורמות לנו להרגיש חסרי אונים ולבחור אינסטלטור בצורה אקראית. החוכמה היא להישאר שקולים ורגועים ולברור בחוכמה את בעל המקצוע איתו נרצה לעבוד.

טיפים לבחירת אינסטלטור הגון ומקצועי

לצערנו, גם בתחום האינסטלציה, כמו בתחומים רבים אחרים, לא חסר חאפרים חובבניים שרק ישמחו לקחת את כספכם. אנשים אלו במקרה הטוב יבצעו עבודה לא איכותית, כך שהבעיה תחזור תוך זמן קצר. במקרה היותר רע, הם יגרמו לכם ליותר נזק מתועלת ואתם תיאלצו לשלם להם הרבה יותר מהדרוש. לכן חשוב לפעול לפי הכללים הבאים, על מנת להימנע מאי נעימות מיותרת. דבר ראשון, תעדיפו תמיד לעבוד עם שרברבים בעלי תעודת קבלן שיפוצים. על מנת לעבוד בתחום האינסטלציה לא חייבים הסמכה מיוחדת, לכן התחום מלא בחובבנים, תעודת קבלן שיפוצים מבטיחה לכם שמדובר באדם שיודע מה הוא עושה. בנוסף, אל תתביישו לבקש המלצות ולשמוע חוות דעת מחברים ומכרים. במיוחד כאשר מדובר בעבודות מורכבות, מומלץ לבחור בשרברב מוכר וידוע שעשה עבודות מוצלחות בעבר. מחיר הוא קריטריון בפני עצמו, שימו לב שלאינסטלטורים אין מחירון וכל אחד רשאי להציע מחיר על דעת עצמו. לכן אל תתעצלו ותערכו סקר שוק, תבדקו מה המחיר הממוצע לעבודה המדוברת ושימו לב להיזהר ממחירים נמוכים במיוחד.

כמה נקודות חשובות לסיכום

כאמור, לא פשוט לבחור שרברב איכותי ואמין מכל המבחר העצום שיש בחוץ, לכן כדאי להקפיד על נקודות מפתח חשובות שיצמצמו לכם את הבחירה. תמיד תוודאו עם בעל המקצוע את לוח הזמנים המתוכנן לעבודה. לעיתים השרברב עמוס בעבודה ואינו זמין אליכם, לכן הוא ינסה לגרור ולמרוח את העבודה על פני פרק זמן ממושך בכדי לא לאבד אתכם כלקוח. לכן חשוב לסגור מראש גם את לוח הזמנים וגם את המחיר, כדי למנוע בלבול מיותר ואי נעימות כללית.