ריתוך צנרת פלסטיק

ביצוע כל עבודות צנרת פלסטיק בריתוך

בבנייה המודרנית נעשה שימוש רב בצינורות פלסטיק וזאת לעומת צנרת הברזל בה נעשה שימוש בעבר. עדיין נעשה שימוש בצנרת ברזל באופן נקודתי במקומות בהם עלולה להתרחש פגיעה חיצונית כמו באזור שעוני המים, באזורים ציבוריים שונים, בחצרות בתים, במפעלים וכו’. כאמור, צנרת הפלסטיק היא המצויה ביותר כיום בישראל בגלל איכותה, מחירה הנוח ונוחות העבודה. כיום, בבנייה חדשה נהוג להכין תשתית מים וביוב מצנרת פלסטיק עמידה ואיכותית וגם במהלך שיפוצים או תיקון צנרת נהוג להחליף את הצנרת הישנה מברזל בצנרת פלסטיק איכותית.

צנרת פקס או SP

עם זאת, כדאי לדעת כי יש בשוק שני סוגי צנרת פלסטיק, צנרת פקס (PEX) אותה משחילים בתוך צינורות מתעלים, וכך בכל מקרה של פיצוץ ונזילות שולפים החוצה את הצינור הפגום ומחליפים אותו בחדש. צנרת SP נחשבת לאיכותית יותר כיוון שיש שהיא משולבת בשכבת אלומיניום ומונעת את הצורך בהתקנת מרכזיית צינורות מים בבית. את הצנרת מחברים באמצעות ריתוך או ריתוך מצח של שפות שכבת האלומיניום כדי ליצור איחוי מלא של חיבורי הצנרת במקום הריתוך. ישנה שיטת ריתוך נוספת לחיבור צנרת פלסטיק באמצעות ריתוך טיג, ריתוך המתבצע באמצעות קרן מדויקת הפוגעת בשכבת האלומיניום בצינור ומתפשטת לרוחבה.

חברת צפריר אינסטלציה מתמחה בביצוע עבודות צנרת פלסטיק בריתוך. חשוב להדגיש כי רק חברה מנוסה ובעלת הכשרות מקצועיות בתחום יכולה לבצע עבודות ריתוך איכותיות ועמידות לאורך שנים ארוכות.

לפרטים נוספים על ריתוך צנרת פלסטיק צרו עמנו קשר בטלפון או השאירו פרטים באתר.