שיפוץ חדרים רטובים

מתחילת הפרויקט ועד הגמר, כולל עבודות גבס מיוחדות, ריצוף וחיפוי

חברת צפריר פתרונות אינסטלציה מתקדמים מציעה מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר שיפוץ ועיצוב חדרים רטובים מתחילת הפרויקט ועד לגמר. החברה מספקת מגוון שירותים מתקדמים ומתמחה גם בעבודות גבס, ריצוף וחיפוי הקירות והתקרה של חדרים רטובים. צוות החברה כולל בעלי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ שניגש למלאכתו לאחר תכנון מקצועי וקפדני לפרטי פרטים של החדר הרטוב. יש לציין שיפוץ חדרים רטובים כמו חדרי אמבטיה ושירותים מחייב עבודה מקצועית, חומרי גלם איכותיים המתאימים לסביבה רטובה ושיטות עבודה חדשות המבטיחות איטום גבוה על בסיס צמנט או פולימרים וביטמונים.

תכנון, עיצוב ושיפוץ ברמה הגבוהה ביותר

כדי לשפץ ולעצב חדרים רטובים חשוב לפנות לחברת צפריר אינסטלציה המחויבת לעבודה באיכות גבוהה ובהתאמה לתקני הבנייה הנדרשים והמחמירים ביותר. לאחר גיבוש קונספט העיצוב יחד עם הלקוח מתכננים את השיפוץ המקיף בחדר הרטוב. במהלך השיפוץ נהוג להחליף את תשתיות האינסטלציה כדי למנוע צורך בתיקונים בעתיד הקרוב כתוצאה מנזילות או הצפות. לאחר גמר עבודות תשתית האינסטלציה והחשמל נהוג לבטן את התשתיות ולבצע רולקות מסביב למעטפת החדר.

שיפוץ החדר הרטוב כולל החלפת כלים סניטריים והתקנת כיור, ברזים, אמבטיה ו/או מקלחון וכלים סניטריים חדשים ומעוצבים נוספים. ניתן לשלב עבודות גבס מיוחדות לפי תכנון קפדני עם גופי תאורה חבויים ופתרונות אחסון מתקדמים, ובסיום מבצעים ריצוף וחיפוי בהתאמה לעיצוב הנקבע מראש ועל פי משאלותיו של הלקוח.

לפרטים נוספים ולהזמנת שיפוץ ועיצוב חדרים רטובים צרו עמנו קשר בטלפון או השאירו פרטים באתר.