איתור נזקי מים

איתור ותיקון נזקי מים על ידי מצלמה תרמית מתקדמת

חברת צפריר פתרונות אינסטלציה מתקדמים מתמחה באיתור ותיקון נזקי מים. צוות החברה המיומן מאתר נזקי מים כתוצאה מפגמים ונזקים הנגרמים למערכות המים והביוב בדירה, בבית פרטי, בחצר או בסביבה העירונית באמצעות מכשור מתקדם הכולל גלאי אלקטרוני ומצלמה תרמית ברזולוציה גבוהה.

יודגש כי חלפו הימים בהם איתרו נזילות ונזקי מים באמצעות חיפוש כתמי רטיבות שאופיינו לרוב גם בהתפתחות עובש כיוון כיום ניתן לאתר במדויק את הבעיות בצנרת באמצעות גלאי אלקטרוני מתקדם וללא צורך בחפירות או קידוחים בקיר, ברצפה ובחוץ. צוות החברה מאתר במיומנות ובדיוק רב את נזקי המים ומציע ללקוח פתרון איכותי בהתאם לממצאים, כך ניתן לחסוך עלויות ולבצע תיקון מדויק ללא הרס רב.

זיהוי מדויק של נזקי המים

ישנם מקרים בהם מגלים כתמי רטיבות ולכן קל יותר לאתר את הנזק בצנרת אך חשוב לדעת כי מיקום הרטיבות אינו מורה בהכרח על מיקום הנזק. במקרים רבים לא ניתן לראות רטיבות מאחר והיא סמויה לעין ורק בעזרת גלאי אלקטרוני מתקדם ניתן לגלות את הנזק. זיהוי מדויק של נזקי המים מאפשר לחברת צפריר פתרונות אינסטלציה מתקדמים להציע תיקון איכותי ונכון ללא טעויות העלולות לעלות ללקוח כסף רב ולגרום לו לעוגמת נפש ולתיקונים חוזרים ונשנים.

גלאי אלקטרוני ומצלמה תרמית מגלים ביעילות ובדיוק רב רטיבות באדמה, בקיר וברצפה ללא קידוחים או חפירות ומגלה נזקי מים כך שניתן לאתר את מקור הבעיה ולתקן אותה ביעילות בהתאם.

לפרטים נוספים על איתור ותיקון נזקי מים על ידי גלאי אלקטרוני או מצלמה תרמית התקשרו עכשיו או לחצו על לשונית צור קשר.